Selvbetjening på hjemmesiden Få overblik over dit forbrug og styr din telefoni ved hjælp af selvbetjeningen. Du får dit eget personlige login, og du kan tilgå din evercall-konto fra enhver PC med internetadgang. Inde på din evercall-konto kan du bl.a.:
|
Automatisk optankning Glem alt om at skulle tanke op! Lad os gøre arbejdet for dig.
Med automatisk optankning løber din forbrugskonto aldrig tør, og du risikerer dermed ikke, at dit nummer bliver spærret! Når din saldo nærmer sig 0, tanker vores system automatisk op via det betalingskort, du har tilmeldt. Servicen kan tilmeldes, første gang du tanker op på din forbrugskonto. Det beløb, du tanker første gang, bliver det beløb, som systemet fremover automatisk vil tanke, når din forbrugskonto mangler. Beløbet kan senere ændres, hvis der bliver behov for det. Du får naturligvis en e-mail med besked om, at vi har foretaget en optankning. Der genereres også en indbetalingskvittering til dig, som du kan finde inde på din evercall-konto. Betalinger tillægges kr. 1,10 i kortgebyr.
|
Saldoadvarsler Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail, så din konto ikke løber tør, uden du er opmærksom på det.
Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail ved tre saldo-niveauer. Saldoadvarslerne sendes i så god tid, at du altid kan nå at tanke op, inden forbrugskonto løber helt tør. Har du automatisk optankning, er det ikke nødvendigt med saldoadvarsler, da systemet helt automatisk sørger for, at din forbrugskonto aldrig løber tør.
|
Nyhedsmail - everNYT Vær sikker på at få glæde af forbedringer og nye tiltag
Vores nyhedsbrev everNYT udkommer hver anden måned og indeholder gode og nyttige informationer. Vi arbejder hele tiden på forbedringer og nye tiltag, så hvis du vil være blandt de første til at høre om dem, så du hurtigt kan få glæde af nyhederne, skal du sige ”ja” til vores nyhedsbrev.
|
Support pr. telefon eller e-mail Vi tager telefonen med det samme - ingen telefonkø, ingen ventetid.
Vi bestræber os på at løse dit problem hurtigst muligt, og har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os. Du kan også sende os en e-mail, send den til service@evercall.dk. Vi besvarer den så hurtigt, vi kan – og det er hurtigt!
|
Banke på Undgå at gå glip af vigtige opkald, mens du taler. Lad nye opkald ”banke på”, så du kan høre, når nogen ringer til dig.
Banke på er en gratis service, der giver dig mulighed for at høre, når nogen ringer til dig, mens du taler med en anden. I telefonen vil du med korte mellemrum kunne høre en ”bip”-lyd, der signalerer, at nogen ringer til dig. Du har f.eks. mulighed for at ”parkere” den igangværende samtale, så du kan besvare det nye opkald og skifte tilbage igen. Så du behøver ikke at gå og være bange for, at du mister en vigtig samtale, selvom du foretager andre opkald. Servicen kan gratis til- og frameldes, hvilket du gør på mobiltelefonen.
|
Telefonsvarer Gør telefonsvareren personlig ved at indtale din egen velkomstbesked.
Telefonsvareren er som standard aktiveret på din mobiltelefon. Du skal derfor selv annullere din telefonsvarer, hvis du ikke ønsker at gøre brug af den. På de fleste mobiltelefoner gøres det under indstillinger i menuen. Du skal kigge under viderestillinger, da du skal fjerne en viderestilling til 81 11 12 12, som er nummeret på telefonsvareren. Der ligger en standardbesked på telefonsvareren, men du kan hurtigt og let indtale din egen personlige velkomstbesked. Ring til 81 11 12 12 fra din telefon, så får du kontakt med telefonsvareren. Når du har modtaget en telefonsvarerbesked, sender vi en e-mail til dig, så du ved, at der er en ny besked. Beskeden kan aflyttes via lydfilen, der er vedhæftet e-mailen men kan også aflyttes på telefonen. Det koster almindelig mobiltakst at modtage en telefonsvarerbesked på din mobiltelefon. Hvis du har fri tale koster det selvfølgelig ikke noget.
|
Vis nummer Se hvem der ringer til dig, før du svarer.
Vis nummer medfølger gratis. Så du kan altid se, hvem der ringer til dig. Du kan se numrene, uanset om det er danske eller udenlandske numre, der ringer. Den eneste undtagelse er skjulte numre. Skjult nummer betyder, at den, der foretager opkaldet, ikke ønsker sit nummer vist.
|
Udeladt nummer (hemmeligt nummer) Så kan dit nummer ikke findes på 118 online eller andre lign. opslagstjenester. Jf. §31 i Lov om offentlige kommunikationsnet og -tjenester er vi forpligtet til at levere nummeroplysningsdata til alle, der anmoder om det. Her kan du se en liste over de oplysningstjenester, der modtager nummeroplysningsdata fra os:
Du kan altid ændre mening og senere bede om udeladt nr. Der går ca. 24 timer, fra vi har registreret din ændring, til alle oplysningstjenester har indhentet besked om det. Du kan ændre indstilling af udeladt nr. på selvbetjeningen på hjemmesiden, eller du kan kontakte vores kundeservice, der vil hjælpe dig. |
Indholdstakseret/overtakseret SMS Send SMS'er til 4-cifrede numre. Så kan du f.eks. købe togbilletter mm. via mobilen.
Hos os er der ikke spærret for indholdstakserede/overtakserede SMS’er, så du kan sagtens bestille togbilletter, afgive din stemme til X-factor og donere penge til velgørenhedsorganisationer mv. Du skal blot være opmærksom på, at SMS’er til 4-cifrede-numre ofte koster ekstra. Hvad den overtakserede SMS koster, skal oplyses af den tjeneste, der tilbyder det pågældende produkt. Hvis du er bange for at sende for mange overtakserede SMS’er, kan du spærre for denne service. Ring til os, eller brug selvbetjeningen på hjemmesiden.
|
Opkaldsspærring Spær for opkald til udland og 90-numre samt indholdstakseret SMS.
Hvis du vil sikre dig mod ubehagelige overraskelser på forbrugskonto, kan du vælge at spærre for de opkald, der koster ekstra f.eks. 90-numre og opkald til/i udlandet. Du kan også spærre for indholdstakseret SMS, der normalt også koster ekstra. Du kan selv aktivere/annullere spærringen inde på din evercall-konto, men du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os.
|